انتخاب تالار عروسی رویایی
نوشته شده توسط : امین

انتخاب و گزینش یک تالار عروسی مناسب و رویایی یکی از مهم ترین تصمیم ها و دغدغه ها برای عروس و داماد است. تالار عروسی مکانی است که عروس و داماد و تعدادی از مهمان ها از عصر تا پایان شب در آن مکان در کنار یکدیگر هستند. بنابراین انتخاب شما برای یک تالار پذیرایی مناسب بسیار مهم است.

بهتر است که عروس و داماد قبل از عروسی شان با یکدیگر به درستی به این تصمیم گیری مهم برسند که چه مکانی مناسب برگزاری جشن عروسی است.

بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که مراسم شما چه نوع جشنی است و بعد از آن به دنبال تالارهای عروسی مجلل و رویایی باشید. شما می توانید برای راحت تر شدن کارتان از سایت تالارنت بازدید کرده و اطلاعات مهم تالارهای پذیرایی را در این سایت مطالعه نمایید.

اگر شما از آن دسته از خانواده هایی هستید که مهمانانتان در یک مکان سربسته راحت تر هستند پس تالار عروسی را انتخاب کنید. در غیر اینصورت باغ تالارها برای برگزاری مراسم عروسی بسیار باشکوه و مجلل هستند.

درهمین رابطه بخوانید : ایده هایی برای انجام مراسم عروسی در باغ تالار و فضاهای باز

انتخاب تالار عروسی رویایی را از کجا شروع کنیم ؟

برای اینکه تالار عروسی مناسب مراسم خود را انتخاب کنید بهتر است ابتدا تاریخ روزی که مراسم عروسی تان است را یادداشت کنید. سپس با تالارهایی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید و از آنها در مورد اینکه تالار در تاریخ مورد نظر رزرو شده است سوال کنید. سپس یک قرار ملاقات با مدیریت تالار پذیرایی بگذارید که هم از تالار دیدن کنید و هم اینکه با مدیریت تالار در مورد امکانات تالار پذیرایی صحبت کنید.

آیا شما یک مراسم عروسی رسمی و کامل می خواهید ؟

اگر شما به دنبال این هستید که مراسم عروسی تان طوری برگزار شود که در ابتدای جشن شما مراسم عقد هم داشته باشید پس باید به دنبال تالار عروسی باشید که یا اتاق عقد مجزا داشته باشد که گنجایش تمام مهمان های مورد نظر شما را داشته باشد و یا اینکه اگر سفره عقد در خود سالن پهن می شود این را در نظر داشته باشید که تمامی مهمانان بتوانند در کنار سفره عقد بایستند.

شما چقدر در انتخاب تالار پذیرایی موفق هستید ؟

بسیاری از زوج ها یک تصویر از تالار عروسی در ذهنشان است و همه آنها تالارها را بصورت زیبا، بزرگ و باشکوه تصور می کنند. در اینصورت اگر شما تالار مناسب را پیدا کرده باشید که دیگر مشکلی از نظر دکوراسیون داخلی و دیگر امکانات ندارید اما اگر شما دکوراسیون مورد نظرتان را پیدا نکردید می توانید یک سالن و یا باغ خالی را اجاره کرده و با یک خدمات تشریفات عروسی قرارداد ببندید و آنگونه که دلخواهتان است سالن را طراحی کنید. چیدمان و دیزاین سالن عروسی یا باغ عروسی مطابق با سلیقه شما انجام می شود و دیگر نگرانی برای دیزاین مکان مربوطه نخواهید داشت.

پذیرایی تالارها به چه صورتی است ؟

بیشتر هتل ها و تالارهای پذیرایی به یک سبک از مهمانان پذیرایی می کنند. در ابتدای ورود مهمانان چای یا نوشیدنی برای آنها سرو می شود. پس از آن میوه و شیرینی و در پایان جشن عروسی اگر انتخاب شما دیس پرس باشد شما را روی همان میزها سرو می کنند. و اگر سلف سرویس باشد شام روی میزهای مشخص شده تدارک می بینند و مهمانان برای صرف غذا باید به سر میزها بروند. در پذیرایی های سلف سرویس اغلب سالن ها دو نوبت شام را روی میزها می آورند و به اصطلاح خودشان میز را شارژ می کنند.

نکته دیگری که می بایست برای انتخاب تالار رویایی خود مدنظر داشته باشید تعداد مهمانان شما است . در صورتی که مهمانان شما زیاد هستند از تالارهایی که سقف بلند دارند و فضای بیشتری برای مهمانی دارند استفاده کنید و در صورتی مهمان شما زیاد نیستند می توانید از سالن های کوچک تر استفاده کنید تا مهمانان شما در کنار یکدیگر باشند و محیط دوستانه تری فراهم شود.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: